Laposa kis kiadvány - terv 1.3 (KREA tervezés feladat)

Krea tervezés feladat:
Egy 12 (+borító) oldalas kis kiadványt kellett terveznem egy olyan cégnek, mely nem világmárka, viszont karakteres design termékeket forgalmaz, vagy más kapcsolódása van a designnal. Én a badacsonyi Laposa Pincészet új épületegyüttesét választottam, mely mind formailag, mind technológiaik újnak számít. Az itthoni közösségtől pont a mássága miatt kaptak hideget és meleget is, ugyanakkor a nemzetközi építész-sajtóban pozitív fogadtatásra lelt. Személyes kötődésem annyi, hogy veszprémiként nekem a Balaton-felvidéki boroknak nincs párja, és már több éves hagyomány, hogy májusban egyre bővülő baráti társasággal látogatunk el Badacsonyba. Az elkészült épületet még nem láttam, ezért nemcsak a borok miatt várom már a májust.

Koncepció:
A kiadvánnyal az épületek és a táj összekapcsolódását próbáltam kihangsúlyozni. A tipográfiával az egyszerűségre, mégis eleganciára törekedtem, mely a decens épület hangulatát kívánja alátámasztani. Megpróbáltam a boros prospektusok világától eltérni, és egy modern, letisztult kiadványt létrehozni, mely ugyanúgy mint az épület, az újdonságot, szokatlanságot hordozza magában. Ugyanakkor figyel a részletekre is, hiszen a jó bor zamata is a gondos odafigyeléssel végzett, apró mozzanatokon múlik.